Schrijf je nu in voor onze gratis nieuwsbrief!

Nieuw: Jumping Fitness

Wat : Jumping Fitness is een High Impact interval groepstraining van 30 minuten waarbij je verschillende springbewegingen maakt op een kleine trampoline. Trampoline fitness dus! Door de elastische vering in de trampoline train je al je spieren, zonder belasting van je gewrichten. Dit zorgt voor een verbeterde balans en coördinatie van het lichaam. Verder werk je aan je conditie en worden je bekkenbodemspieren versterkt door het springen. Jumping fitness is inbegrepen in ons fitnesspakket. Voor nieuwe leden behoren losse lessen of 10 rittenkaarten ook tot de mogelijkheden.

Wanneer : 2 Jumping Fitness lessen op maandag avond van 19.45-20.15 uur of van 20.20-20.50 uur in de fitnesszaal. Aanmelden kan via het boekingssysteem.

Door wie : De lessen worden gegeven door Kelly van Deursen die speciaal voor ons 10 trampolines meebrengt.

Voor wie : iedereen die van een fysieke uitdaging houdt
Jumping Fitness is echter niet geschikt voor :
– Mensen die al blessures hebben in de rug, bekken of knieën en daarvan aan het herstellen zijn.
– Zwangere vrouwen
– Dames met hart problemen (omdat je hartslag in een snel tempo verhoogd wordt)
– Kinderen onder de 15 jaar
– Na de bevalling, pas na 3 maanden deelnemen ivm verzakkingen